لیست کامل بهترین اپلیکیشن ها برای کنکوری ها

اپلیکیشن-های-کنکوری

در این مقاله متفاوت قصد دارم بهتون بهترین اپلیکیشن های موبایلی که می تونین در سال کنکور روی گوشی خودتون نصب کنین را معرفی کنم. این لیست اپلیکیشن برای کنکور و دانش آموزان هست، تا بتونن با این برنامه ها بازدهی خودشون رو افزایش بدن. اپلیکیشن ها در چند دسته طبقه بندی شدن تا با توجه به نیاز خودتون نرم افزار های اون بخش رو مطالعه کنین.

فهرست مطالب

اپلیکیشن های مدیریت موبایل

Detox

Detox

خیلی از شما کنکوری ها و دانش‌آموزا نمی‌تونین از گوشی‌تون دل بکنین. مثلا طرف واسه تنوع گوشی دستش میگیره، به خودش که میاد میبینه کرونا یه جهش دیگه هم کرده. چاره‌ی درد شما اپلیکیشن detox هست. تو با این نرم‌افزار میتونی برای هر اپلیکیشنی توی گوشیت، یه تایمی رو انتخاب کنی و بعد از تموم شدن اون تایم اپلیکیشن کلا بسته میشه. شوخیم نداره یعنی اگه رئیس جمهورم بیاد باز نمیشه.

این برنامه نسخه آیفون نداره!

Forest

این برنامه جوری طراحی شده که نمیذاره در تایمی که براش مشخص کردین با گوشی کار کنین. حالا اگه شما بتونین این تایم رو طاقت بیارین و سمت گوشی نرین، نرم افزار به شما یک درخت جایزه میده که حالشو ببری. و هر بار که این کار رو درست انجام بدی یک درخت به درختای شما اضافه میشه. اگر هم به قولتون عمل نکنین و گوشی دستتون بگیرین، درختایی که دارین یکی یکی شروع به خشک شدن می کنن.

نرم افزارهای برنامه ریزی

todoist

Todoist

یکی از چالش‌های دیگه‌ای که شماها باهاش دست و پنجه نرم می‌کنین، بی‌برنامگی هست. یعنی وقتی میشینین پای درس، دیگه خودتون رو از زندگی میندازین و نمی‌تونین به بقیه کاراتون برسین! اما todoist یه اپلیکیشنه که می‌تونی با استفاده از اون تمامی فعالیت‌های خودت رو دسته‌بندی، زمان‌بندی و رنگ‌بندی کنی. اعلانات برنامه هم بهت یادآوری می‌کنه که فعالیت‌های لیست شده، باید تو زمان مشخصی به پایان برسه.

Tasks-to-do-list-&-tasks

Tasks

‏‏این اپلیکیشن هم یک برنامه زیبا و ساده هست که بهتون برای برنامه ریزی روزانه کمک می کنه. با این نرم افزار هم می تونین لیست کار های خودتون رو تشکیل بدین، براشون اولویت بندی تعیین کنین و با انجام هر کدوم تیکش رو بزنین. نرم افزار اعلان یاداوری هم داره تا راحت تر بتونین لیست کار هاتون رو ببینین و نیاز نباشه که هر بار برنامه رو باز کنین.

این برنامه نسخه آیفون نداره!

برنامه های آرامبخش و ضد استرس

calm

Calm

همینجوری‌اش شما بچه‌ها شب قبل آزمون جامع یا امتحان مدرسه یا اصلا در طول دوره کنکور استرس می‌گرفتین. خیلیا برای رهایی از استرس و اضطراب در سال کنکور، میرن بیرون و دور دور! ولی خب یه کنکوری متعهد بیشتر وقتشو لای کتابا و تستا میگذرونه. حالا این اپ صدای بارون و موج دریا و آواز پرنده‌ها رو واست یه جا جمع کرده، تا چشاتو ببندی و خودت رو همونجاها تصور کنی. شبا قبل خواب، مخصوصا شبای امتحان، حتما از این اپلیکشن برای کنکور استفاده کن تا استرست رو چکیش کنه و بشونه سر جاش.

Better sleep

این برنامه برای کنکور حکم یک ارکستر با ساز های بی نهایت آرامبخش داره. مجموعه ای از آرام بخش ترین ملودی ها در مواقعی که استرس درس و امتحان میان سراغتون، در این اپلیکیشن گردآوری شدن. بیشتر از 100 تا صدای آرامبخش داره که برای خواب هم می تونین ازش استفاده کنید.

این برنامه نسخه آیفون نداره!

اپلیکیشن های ضد خواب

alarmy

Alarmy

راسی بیا میخوام دغدغه الارم گوشیتو با اپ Alarmy برطرف کنم. الارمی فرقش با الارم عادی چیه؟ الارمی میگه یا باید بیدار بشی یا گوشی رو پودر کنی😅 مثلا میای شرط عکس گرفتن از وسیله خاصی رو براش میزاری، حالا این الارم رو تا زمانی که ازون وسیله عکس نگیری قطع نمیکنه. ینی مخصوص اونایی که میگن حالا ۵ دقیقه دیگه پا میشم.

این اپلیکیشن 3 تا حالت برای بیرون کشیدن شما از تخت داره…

حالت عکس: برای خاموش کردن زنگ در این حالت باید از یک شی یا مکان خاص که قبلا خودتون ثبت کردین، عکس بگیرین تا نرم افزار تایید کنه و قطع بشه.

حالت ویبره: توی این حالتش وقتی گوشی شروع به زنگ زدن می کنه برای خاموش کردنش باید 50 بار گوشی رو تکون بدین، که خود این تکون دادنه ذهنتونو هشیار می کنه و خوابو می پرونه.

حالت ریاضیات: این حالتش یکم سخته چون براتون مسئله طرح می کنه. و تا جواب ندین نمی تونین هشدار رو خاموش کنین.

!Walk Me Up

به جرات میشه گفت که میتونه بهترین اپلیکیشن برای کنکور باشه. این اپلیکیشن مخصوص کسایی هست که نمیتونن سحرخیز باشن. این برنامه باعث میشه تا از رختخواب خارج بشین. چون زنگ هشدار اون با سنسور گام شمار گوشیتون کار میکنه، برای خاموش کردن اون باید از تخت بلند بشین و به تعدادی که خودتون قبل خواب مشخص کردین، قدم بردارین.

با این اپلیکیشن بیدار شدن از خواب براتون همراه میشه با یه قدم زدن کوتاه برای سرحال تر شدن. پیشنهاد می کنم حتما دانلود و نصبش کنین.

این نرم افزار نسخه آیفون نداره!

Timy Alarm Clock

این اپلیکیشن جذاب و جالب با نزدیک شدن به ساعت بیداری شما یک کاراکتر بامزه و کیوت روی صفحه نمایش نشون میده. و شما برای قطع کردن آلارم گوشیتون مجبورین با این کاراکتر که گربه، سگ، خرگوش، روباه و … هست بازی کنین و کاری که میخواد رو انجام بدین. دیگه بستگی داره که چقدر چغر و بد بدن باشین. اوایلش شاید بره روی مختون ولی رفته رفته بهش عادت می کنین. خلاصه بگم که مغز رو به فنا میده ولی حتما بیدارت می کنه.

این نرم افزار نسخه آیفون نداره!

Shake-it-Alarm

Shake-it Alarm

استفاده از این برنامه برای کنکور ممکنه یکم دردناک باشه. به این دلیل که این نرم افزار وقتی شروع به کار کنه و آلارم بزنه سه راه مختلف برای قطع صدای آلارمش وجود داره. اولین و بهترین اونا اینه که باید سر گوشیتون داد بزنین. یعنی جوری طراحی شده که شما به محض بیداری باید سر گوشیتون داد بزنین تا صداتونو تشخیص بده و قطع بشه.

قسمت دردناکش هم اینجاست که ممکنه اعضای خونه به خاطر داد و فریاد شما باهاتون برخورد فیزیکی بکنن 😊

اپلیکیشن های مدیریت پریودی

flo

Flo

این اپلیشین برای کنکور شما، مخصوصا دختر خانوم ها خیلی کمک کنندست. Flo به شما برای پیدا کردن زمان دقیق آخرین قاعدگی کمک می کنه. اینجوری می تونین براش برنامه ریزی کنین که سر جلسه آزمون یا امتحان غافلگیرتون نکنه. علاوه بر این براتون پیش بینی می کنه که سیکل بعدی چه زمانی اتفاق می افته.

این اپلیکیشن یک فضای یادداشت هم داره که می تونین برای خودتون یادداشت بذارین و بعد ها مرورشون کنین. این نرم افزار امکان ثبت میزان فعالیت بدنی، مصرف آب و ساعت خواب شما رو هم داره تا آنالیز بهتری رو برای شما انجام بده.

impo

ایمپو

با نصب این برنامه می تونی چرخه قاعدگیتو مدیریت کنی. میتونی قاعدگی های قبلیت رو در تقویم ببینی و قاعدگی های بعدیت رو هم پیش بینی کنی. علاوه بر تمام این ها، یکی از خوبی های این اپلیکیشن ایرانی اینه که اگه در مورد پریودت سوالی داری هم میتونی از مطالب مشاوره ایش استفاده کنی. و اگه جواب سوالت رو در مطالب پیدا نکردی میتونی اون ها رو از کارشناس های ایمپو بپرسی.

ادامه فهرست بهترین اپلیکیشن ها برای کنکور

Evernote---Note-Organizer

evernote

آیا از یه دیوار پر از متن و یادداشت‌های خشک و اجق وجق خسته شدی؟ خب من evernote رو بهت پیشنهاد میکنم. این نرم‌افزار یکی از بهترین‌هاست که بهت این امکان رو می‌ده تا تمام یادداشت‌هات رو تو یه مکان زیبا، جادار و مطمئن نگه داری. تازه ادویه کاری هم داره، ینی این اجازه رو می‌ده تا اونا رو با وویس استاد، عکس کتاب درسی، فیلم آموزشی، یا خیلی چیزای دیگه طعم‌دار کنی.

Math-Tricks

Mathtricks

همیشه میگم تو تایم استراحتت اگر میخوای بری اینستا سمت گوشی نرو. ولی اگر میخوای با این اپ کار کنی اتفاقا سمت گوشیت برو. میشه گفت یه بازی خفن و با محیط جذاب واسه کسایی هست، که میخوان محاسبات ریاضیشون پله‌پله پیشرفت کنه. حتی تکنیک‌های محاسبات هم توش هست. اصلا نگم برات باقلوا ینی این 😋

Exam-Countdown-Lite

Exam Countdown Lite

میخوای بدونی برای انجام هر کاری چند روز و ساعت و ثانیه وقت داری؟ اصلا این نرم افزار و نصب کن و زمان کنکور رو توش وارد کن، حالا هر وقت به سرت زد بری اینستا بچرخی، اول یه‌سر اونجا بزن تایم باقی مونده تا کنکور رو ببین، بعد که کرک و پرت ریخت برو سر درست😂

Flashcards-World

Lemorize

اما آخرین اپی که میخوام بهت معرفی کنم، واست معجزه میکنه. از نظر اکثر شماها بعد از کار توی معدن ساختن فلش‌کارت‌های کاغذی اونم شب امتحان، سخت‌ترین کار دنیاست. از طرفی این فلش‌کارت‌ها واسه تقویت حافظه‌ و به خاطر سپردن مطالب خیلی به دردتون میخوره. حالا چیکار کنیم که استثنا این بار هم خدا رو داشته باشیم هم خرما رو، یعنی هم سختی ساختن فلش‌کارت رو از زیرش در بریم هم حافظه‌مون رو تقویت کنیم؟

یه اپلیکیشن فوق‌العاده به اسم lemorize هست که باهاش می‌تونی تو کسری از ثانیه فلش‌کارت‌های دو طرفه بسازی، و نکته بسیار عالی این که میشه به اونا عکس و صدا هم ضمیمه کنی. مثلا عکس فرمول شیمیایی رو بذاری بهمراه ویس استادت که داره نکات‌شو میگه. پس اگه تو شب‌های امتحان نه وقت و نه حوصله ساخت فلش‌کارت‌های کاغذی رو نداری، همین الآن برو   Lemorize  رو نصب کن.

این برنامه نسخه آیفون نداره!

به امید موفقیت و سلامتی شما

احسان جلالی

مدیر گروه آموزشی بروکا کنکور

برای کسب اطلاع از خدمات مشاوره تیم بروکا کنکور، لطفا فرم زیر را پر کنید.

کارشناسان ما ظرف 24 ساعت آینده با شما تماس میگیرند و راهنماییتون میکنن.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://brocakonkur.com/?p=1364
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
3.9 8 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ayda
ayda
1 سال قبل

🌚👏🏻👏🏻

3

معصومه حبیبی
معصومه حبیبی
1 سال قبل

عالی

9

اگر میخوای یک جلسه مشاوره رایگان با تیم بروکاکنکور داشته باشی،فرم زیر رو پر کن♥

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x