بهترین مشاوره تحصیلی و کنکور در شهر گرگان + لیست خدمات مشاوره و قبولی ها

مشاوره-تحصیلی-در-گرگان-مشاوره-کنکور-استان-گلستان

هر دانش آموز یا داوطلب کنکور، به دنبال راهی برای موفقیت در کنکور سراسری می­گرده. مسلما استفاده از یک مشاوره حرفه ای و کاربلد، تاثیر بسزایی در موفقیت شما خواهد داشت. حال اگر ساکن استان گلستان هستید، در این مقاله قصد داریم بهترین خدمات مشاوره تحصیلی و کنکور، در شهر گرگان و استان گلستان را به شما معرفی کنیم.

اگه یک جستجوی کوچیک در مورد رتبه برتر های کنکور انجام بدین، متوجه میشین که همگی از یک مشاور و راهنمای کاربلد برای پیدا کردن مسیر قبولی کمک گرفتن. پس موفقیت در سال کنکور نیاز به این داره که راهش رو بلد باشی. ولی خب چالشی که بسیاری از دانش آموزان و داوطلبین کنکور سراسری دارن، زمان و محدودیت وقتی است!

شما میتونید به جای آزمون و خطا و شکست متوالی در مسیر قبولی کنکور، از یک فرد دانا و باتجربه کمک بگیرید. افرادی که روزی آرزویی شبیه به آرزوی شما داشتن و امروز به هدف خود رسیدند. ما در طرح مشاوره بروکا کنکور با تیم بزرگی از دانشجوهای پزشکی، دندانپزشکی، فرهنگیان، حقوق و … آماده ایم تا شمارو در درسیدن به اهداف خود یاری دهیم.

خدمات مشاوره بروکا کنکور با مدیریت دکتر جلالی، مسیر قطعی قبولی در سال کنکور رو به شما نشون میده. بروکا کنکور تیمی حرفه ای و کاربلد در حوزه مشاوره تحصیلی و کنکوری است. ما در تیم بروکا کنکور سالانه بیش از 50 قبولی و ده ها رتبه 2 و 3 رقمی داریم. به لطف اعتماد دانش آموزان ما توانسته ایم به تیمی بیش از 100 مشاوره حرفه ای تبدیل شویم. و اکنون به یکی از قوی ترین موسسه های کنکوری در استان گلستان و شهر گرگان شده ایم.

فهرست مطالب

مشاوره-کنکور-بروکا-گرگان-استان-گلستان

نقش مشاوره تحصیلی در مسیر قبولی کنکور

هر شخصی در طول مسیر کنکور سراسری، با چالش های مختلفی رو به رو خواهد شد. بعضی از این چالش‌ها مربوط به درس و بعضی دیگه هم به مسائل درونی مثل تمرکز، انگیزه، استرس و … ارتباط داره. به دلیل این که دانش آموزان بلافاصله بعد از اتمام امتحانات پایان سال، باید شروع جدی برای کنکور داشته باشند. حال دغدغه سختی درس ها از یک طرف، فشار و مسائل روانی از طرف دیگر چالش های زیادی رو برای شما ایجاد میکنند.

اینجاست که مشاوره تحصیلی نقش پر رنگ خودش در موفقیت دانش آموز های رتبه برتر رو نشون میده. مشاوره تحصیلی شما می تونه توانایی شما بسنجه و باعث پیشرفت شما در مسیر کنکور سراسری بشه. از طرفی موانع ذهنی و فیزیکی زیادی ممکنه در راه موفقیت شما وجود داشته باشه که با حضور فردی دلسوز و توانمند، میتوانید با اطمینان خاطر بیشتری بر تمام این مشکلات غلبه کنید.

یک مشاور تحصیلی و کنکوری خوب و کاربلد کسیه که بتونه بهترین شیوه ‌های مطالعه، تست ‌زنی، برنامه‌ ریزی، تقسیم ‌بندی درس ‌ها، مدیریت زمان، مدیریت آزمون، تکنیک های کنترل استرس، اصول حفظ انگیزه در مسیر تحصیلی و کنکوری و… رو به نحو احسن به شما آموزش بده.

موسسه-کنکوری-گرگان-مشاوره-کنکور

کارهایی که جزو وظایف مشاور و کوچ تحصیلی شما میشه، شامل …

  • برنامه ریزی شخصی و حرفه­ ای
  • جلوگیری از افت تحصیلی
  • رفع درگیری ­های ذهنی و تحصیلی
  • برطرف کردن نقاط ضعف داوطلب
  • تشخیص و رفع موانع یادگیری در شخص
  • ایجاد انگیزه و علاقه برای ادامه دادن مسیر
  • ارائه دادن استراتژی و نقشه راه به دانش آموز
  • همراهی و پیگیری وضعیت درسی کنکوری
  • آموزش روش اصولی مطالعه و تست زنی

پس یک مشاور در طول مسیر تحصیلی و درسی، با ارائه یک برنامه شخصی، راهکارهای مطالعاتی و پیگیری متوالی میتونه باعث پیشرفت شما بشه. کاری که ما در مجموعه بروکا کنکور برای شما میکنیم، تمامی مواردی هست که در بالا نوشته شده. شما میتوانید با کمک تیم بروکا، وارد مسیر قبولی کنکور سراسری شوید.

تماس-رزرو-مشاوره-بروکا

مشاوره تحصیلی حضوری در شهر گرگان یا آنلاین؟

انتخاب بین مشاوره حضوری یا آنلاین، موضوعی نیست که بشه برای تمامی افراد یک نسخه ثابت پیچید. اینکه کدوم یکی از این دو حالت مشاوره ای برای شخص بهتره، باید با توجه به روحیات و ویژگی های اون معرفی بشه. هر کدوم از انواع مشاوره حضوری یا آنلاین مزایا و معایب مخصوص به خودش رو داره. میشه به تفاوت هزینه ای، زمانی، پیگیری، میزان ارتباط با مشاور و … اشاره کرد.

به طور مثال تا چند سال پیش انتخاب مشاوره حضوری در شهر گرگان، به دلیل عدم وجود مرکز مشاوره تحصیلی خوب و با کیفیت، فقط اتلاف وقت و هزینه رو برای دانش آموز به دنبال داشت. دانش ­آموزان گرگانی به ناچار باید مشاوره تحصیلی آنلاین رو انتخاب می­کردن، یا حتی بدون داشتن مشاوره تحصیلی درس می­خوندن.

اما در طول چند سال گذشته که موسسه بروکا کنکور با مدیریت دکتر جلالی، در زمینه مشاوره حضوری در شهر گرگان فعالیت می­کنه. بروکاکنکور سعی داشته تا نقطه ضعف کمبود مشاوره باکیفیت رو برای شهر گرگان برطرف کنه.

بروکا کنکور تیمی با بیش از 100 مشاوره تحصیلی، که از رتبه برتر های برتر کنکور سال های اخیر و دانشجو رشته های پزشکی، دندانپزشکی، حقوق، فرهنگیان و رشته های مهندسی در دانشگاه های تاپ کشور، در طول چند سال فعالیت خودش در این شهر، موفق شده ده ها رتبه برتر رو از شهر گرگان به جامعه علمی و دانشگاهی کشور معرفی کنه.

بهترین-موسسه-کنکوری-گرگان

مزایای مشاوره تحصیلی حضوری نسبت به مشاوره آنلاین چیه؟

خب در این مورد میشه بحث های زیادی رو مطرح کرد، اما دو مورد از بین اون ها اهمیت بیشتری دارن:

نظارت بیشتر و دقیق تر در مشاوره حضوری

وقتی شما مشاوره آنلاین دارین، به دلیل عدم دسترسی مشاور به شما و نبود تماس چشمی و ملاقات حضوری، طبیعتا بازدهی مشاور و راهکار­هایی که به شما ارائه میده به طرز چشمگیری کاهش پیدا می کنه. اما در ملاقات حضوری، مشاور می تونه با دقت بیشتری دانش آموز خودش رو تحت نظر بگیره، و برای مشکلات یا نقطه ضعف هایی که وجود داره راهکار ارائه بده.

سرعت پیشرفت بهتر برای دانش آموز

همونطور که گفتم با توجه به وجود داشتن ارتباط و پیگیری بیشتر در مشاوره های حضوری، سرعت کار بیشتر شده و مشاور در این روش خیلی زودتر به مشکل دانش آموز پی میبره. در سیستم مشاوره حضوری، مشاور مفاهیم رو با بازدهی بیشتر به داوطلبین آموزش میده. و همینطور شانس موفقیت دانش آموزان در مسیر کنکور سراسری افزایش پیدا میکنه.

تماس-رزرو-مشاوره-بروکا

معرفی مجموعه بروکا کنکور

موسسه بروکا کنکور با مدیریت دکتر احسان جلالی، دانشجوی پزشکی و با سابقه بیش از 6 سال مشاوره تحصیلی و کنکور، به عنوان یکی از بزرگترین و موفق ترین مجموعه کنکوری شهر گرگان و استان گلستان فعالیت می کنه. تعداد مشاورین تحصیلی این موسسه بیشتر از 100 نفر هست که تمامی اون ها، دانشجو های رشته های تاپ و پر طرفدار و رتبه های برتر کنکور سال های اخیر هستن.

موسسه بروکا کنکور در طول فعالیت خودش، توانسته ده ها رتبه سه رقمی و دو رقمی رو به جامعه علمی کشور معرفی کنه. علاوه بر فعالیت در شهر گرگان، این مجموعه در فضای مجازی هم فعالیت قدرتمندی داره. مجموعه بروکاکنکور از زمان تاسیس تا اکنون، همواره جزء برترین مجموعه های کنکوری کشور در سطح فضای مجازی بوده. همچنین صفحه فضای مجازی این مجموعه در حال حاضر حدود 100 هزار دنبال کننده داره که به نوبه خودش، نشان دهنده کیفیت خدمات آموزشی و مشاوره­ای این مجموعه هست.

بهترین-مشاوره-کنکور-گرگان

خدمات مشاوره حضوری در شهر گرگان

خدمات مشاوره تحصیلی بروکا کنکور در شهر گرگان شامل موارد زیر میشه:

برنامه ریزی حرفه ­ای با مشاوره تحصیلی بروکا

از اونجایی که یکی از مهمترین دلایل موفقیت در سال کنکور داشتن یه برنامه کامل و اصولی هست، این کار در تیم بروکا کنکور همواره با وسواس زیاد و به شکل کاملا شخصی، با توجه به شرایط ذهنی، فکری و محیطی هر داوطلب انجام میشه. یعنی این برنامه ریزی به شکلی نیست که دانش آموز درخواست برنامه کنه، و یه برنامه کلی و عمومی در عرض 2-3 دقیقه براش ارسال بشه!

مشاوره هر دانش آموز در تیم بروکا کنکور، وظیفه داره تا برنامه ریزی رو با دقت بسیار زیاد و با در نظر گرفتن کاراکتر های مختلف، برای دانش آموز بنویسه. جوری که هر شخص یک برنامه کاملا شخصی سازی شده و به شکل تایمی-حجمی دریافت می کنه.

یعنی دانش‌آموز بعد از دریافت برنامه می­دونه تا در طول روز باید چند صفحه از هر کتاب خودش رو بخونه، هر درس رو چه ساعتی بخونه، چطوری هر مبحث رو بخونه، چقدر تست بزنه، چطوری تست بزنه و چقدر از زمانش رو صرف کار های شخصی و روزمره خودش بکنه.

با تمام این موارد، این برنامه یک برنامه کاملا منعطف هست. اگه اتفاقی غیر منتظره برای فرد پیش بیاد و نتونه برنامه رو کامل انجام بده، در برنامه روزهای آینده باکس های جبرانی براش قرار داده میشه. این سبک بهترین و کامل­ترین حالت برنامه ریزی برای کنکور به حساب میاد.

ما در تیم بروکاکنکور متناسب با اصول 3D Planing برای شما برنامه ریزی میکنیم. ما طبق هدف، زمان و سطح توانمندی شما برنامه ریزی خواهیم کرد. برنامه ها کاملا شخصی و متناسب با الگوی درسی و مطالعاتی شما خواهد بود.

پیگیری روزانه

دانش آموز بعد از انتخاب مشاوره تحصیلی خودش در مجموعه و دریافت برنامه ریزی شخصی، هر شب برای مشاور گزارش کار ارسال می کنه. مشاور بعد از دریافت گزارش کار، شروع به تحلیل اون می کنه و نقاط مثبت و منفی مطالعه شما روپیدا می کنه. پس از ارزیابی گزارش کار روزانه، برای هر کدوم از اون ها، به دانش آموز راهکار ارائه میشه و برای برنامه ریزی های بعدی هم اونا رو مد نظر قرار میده.

درطول روز شما با مشاور خود در ارتباط هستید. به دلیل موفقیت بالای مجموعه بروکاکنکور در حوزه آنلاین و ترکیب اون با مشاوره حضوری در شهر گرگان، ما میتونیم بهترین نظارت و پیگیری رو بر عملکرد درسی شما داشته باشیم. شما روزانه با مشاوره شخصی خود پرسش و پاسخ خواهید داشت. اینطوری دیگه بدون هیچ جای سوال و یا دغدغه ­ای به مطالعه می­پردازید.

این پیگیری روزانه علاوه بر افزایش بازدهی کار مشاور، به مرور زمان باعث افزایش اراده و میزان دقت دانش آموز هم میشه. تصور کنین وقتی یک شخص عملکرد تمامی روزهای گذشته خودش رو ثبت کرده باشه، چقدر راحت تر می تونه نقاط ضعف و به عبارت دیگه باگ های مطالعه، تست زنی و لایف استایل خودش رو متوجه بشه. این موضوع باعث میشه که دانش آموز بعد از گذشتن مدتی، شاهد پیشرفت چشمگیر در مطالعه خود باشد.

آزمون

خب طبیعتا همه میدونیم که درس خوندن برای کنکور اونم بدون آزمون دادن، یک کار بیهوده محسوب میشه چون درنهایت سطح توانمندی شما، سر جلسه آزمون کنکور و یا نهایی سنجیده میشه. ما در موسسه بروکاکنکور، چه درفضای مجازی و غیر حضوری و چه در قسمت مشاوره حضوری در شهر گرگان، همواره سعی کرده ­ایم کامل­ترین خدمات را برای دانش آموزان فراهم کنیم.

به همین دلیل دانش آموز بر اساس برنامه ای که از طرف مشاورش دریافت می کنه، با توجه به بودجه بندی مطالعاتی خودش آزمون میده. تعداد این آزمون ها هم از 1 الی 3 جلسه در هفته، با توجه به بودجه بندی و میزان مطالعه شخص تعیین میشه. اما خدمات آزمون به این یک مورد ختم نمیشه!

مشاور بعد از هر آزمون، کارنامه و عملکرد دانش آموز رو تحلیل می کنه و سعی می کنه با راهکار های ارئه شده، نقاط ضعف دانش آموز رو برای آزمون بعدی پوشش بده و نقاط قوت اون رو هم تقویت کنه. کیفیت سوالات آزمون های بروکا کنکور نیز، با میفیت سوالات آزمون هایی مثل قلمچی، گزینه2، ماز و … گرفته خواهد شد.

ارتباط تلفنی، آنلاین و حضوری

همانطور که در قسمت بالا گفته شد، دانش آموز می­تونه در طول روز هر سوال یا مشکلی که در مورد مطالعه، تست زنی، تغذیه، مدیریت زمان و … باهاش مواجه شده رو بصورت پیام و یا تماس تلفنی از مشاور خودش بپرسه. در کنار این پرسش و پاسخ روزانه، هر داوطلب از مشاور خودش تایم تماس هفتگی هم دریافت می کنه.

مشاوره تحصیلی طبق برنامه ای که برای تماس تلفنی با دانش آموز تعیین کرده، باهاش تماس میگیره و علاوه بر پاسخ دادن به سوالات، نکات مشاوره ای، آموزشی و انگیزشی که باعث بهبود شرایط درسی فرد میشه رو هم بهش گوشزد میکنه. در کنار این موارد، مشاور وظیفه داره تا روند مطالعاتی دانش آموزش رو در صورت اشتباه بودن اصلاح کنه.

در کنار این موارد، اصول تست زنی، هنر آزمون دادن، روش خلاصه نویسی، نحوه و زمان­بندی صحیح مرور، و هر چیزی که دانش آموز می­تونه با استفاده ازش کیفیت مطالعه بهتری داشته باشه رو هم، به داوطلب آموزش میده. اما این ارتباط فقط به اینجا ختم نمیشه!

هر هفته حداقل 1 جلسه مشاوره حضوری با مشاوره خود خواهید داشت. در این جلسه نیز علاوه بر پرسش و پاسخ های روتین، عملکرد درسی شما در هفته قبل سنجیده میشه، کارنامه آزمون های شما تحلیل میشه، استراتژی های مطالعاتی برای روزهای آینده چیده خواهد شد.

منابع آموزشی دروس همراه با مشاوره تحصیلی

بروکا کنکور در طرح مشاوره خودش برای تمامی نیازهای دانش آموز در سال کنکور برنامه ریزی میکنه. یکی از این موارد خاص و استثنائی، آموزش کاملا مفهومی دروس برای هر سه رشته تجربی، انسانی و ریاضی هست. آموزش حرفه ­ای و رفع اشکال درسی توسط بهترین اساتید کشوری ارائه میشه. همچنین دانش آموز بعد از دریافت طرح مشاوره از تیم بروکا کنکور، پکیج ها و تدریس جامع تمامی دروس برای امتحانات نهایی و کنکور رو هم به طور رایگان، دریافت می کنه.

این پکیج های درسی و رفع اشکال خصوصی، تمام نیازهای آموزشی فرد رو، هم برای کنکور و هم برای امتحانات نهایی برطرف می­کنه. نکته قابل توجه اینجاست که ما در آموزش های درسی و کنکوری، انتخاب اساتید رو بر اساس نیاز و سطح توانمندی داوطلب انتخاب میکنیم. این امتیاز ویژه ای که بروکا کنکور برای دانش آموز های خودش در نظر گرفته، نه تنها در سطح شهر گرگان و استان گلستان بلکه در سطح کشور بی نظیر هست.

تماس-رزرو-مشاوره-بروکا

چرا باید مشاوره تحصیلی بروکا کنکور را انتخاب کنیم؟

مجموعه بروکا کنکور همیشه سعی داشته تا بهترین شرایط رو برای دانش آموز خودش ایجاد کنه. همین موضوع باعث شده که هر سال تعداد دانش آموزان بیشتری نسبت به سال های قبل، برای دریافت مشاوره به مجموعه بروکا مراجعه می کنن. در ادامه دلایلی که خدمات مشاوره ای بروکا کنکور رو در سطح استان گلستان، مخصوصا شهر گرگان منحصر به فرد کرده رو براتون توضیح میدم.

کیفیت مشاوره حضوری در شهر گرگان

تیم مدیریتی بروکا کنکور همیشه برای جذب مشاور فیلتر های سنگینی اعمال می کنه. هر شخصی نمیتونه به عنوان مشاور در مجموعه فعالیت خودش رو شروع کنه. این حساسیت و سختگیری به این دلیله که دانش آموزان برای انتخاب مشاور حضوری، دچار تردید نشن و بتونن سال کنکور رو با خیالی آسوده بگذرونن.

سابقه تیم مشاوره بروکا کنکور

وقتی به صفحه فضای مجازی بروکا کنکور مراجعه کنید، میتوانید دریایی از کارنامه های قبولی و پیام های رضایت دانش آموزان و والدین اون ها، از طرح های مشاوره ای بروکا کنکور رو مشاهده کنید. مجموعه ما در طول حدود 6 سال سابقه فعالیتی که داشته، تا به حال ده ها قبولی با رتبه های درخشان دو و سه رقمی، در بهترین دانشگاه های کشور داشته.

نتایجی که طرح­ های مشاوره­ای بروکا کنکور برای دانش آموزان رقم زده، باعث شده تا همواره در طول مدت فعالیت این مجموعه، همه اونو به عنوان یکی از موفق ترین مجموعه های آموزشی و مشاوره ای در کشور و استان گلستان بدونن.

 

شهریه مشاوره کنکور

طرح های مشاوره ای بروکا کنکور در عین کیفیت و جامعیتی که دارن، از نظر قیمتی هم جوری طراحی شدن که هر شخصی با هر سطح درامدی، بتونه از خدمات موسسه استفاده کنه. موسسه بروکاکنکور همیشه سعی داشته تا برای پیشرفت سطح تحصیلی دانش آموزان شهر گرگان، نهایت تلاش خود را بکار بگیرد.

پیگیری و دلسوزی و تعهد

شاید مهم­ترین ویژگی یک مشاور، حس دلسوزی و پیگیری­ های اون درجهت پیشرفت فردی و درسی دانش آموز باشه. اگر مشاور به انجام وظایف خود متعهد باشه و همینطور نسبت به آینده دانش­ آموز خودش دلسوز باشه، قطعا این طرز تفکر میتونه باعث موفقیت دانش آموز بشه. اصولی که ما در سیستم مشاوره ­ای تیم بروکا کنکور چیده­ ایم، دقیقا طبق همین طرز تفکر است.

بخشی از نظر رضایت دانش آموزان بروکا کنکور

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردم تا به بهترین شکل ممکن شمارو با خدمات مشاوره ای تیم بروکا کنکور در شهر گرگان آشنا کنم. با توجه به تغییرات انجام شده برای کنکور، اخبار و شایعه هایی که هر روز در مورد کنکور سراسری در فضای مجازی منتشر میشه، درجه اهمیت امتحانات نهایی و ارتباط پیوسته آن با کنکور، داشتن یک مشاور در سال کنکور به عنوان یک ضرورت شناخته میشه.

مجموعه بروکا کنکور با مدیریت دکتر جلالی، همواره سعی کرده که بهترین خدمات رو به تمامی دانش آموزان کشور، علی الخصوص دانش آموزان استان گلستان و شهر گرگان داشته باشه. پس اگر میخوای موفقیتت رو تضمینی کنی، پیشنهاد میکنم از خدمات مشاوره تحصیلی بروکا کنکور در گرگان استفاده ببرید.

به امید موفقیت و سربلندی شما

دکتر احسان جلالی

مدیر گروه آموزشی بروکا کنکور

برای کسب اطلاع از خدمات مشاوره تیم بروکا کنکور، لطفا فرم زیر را پر کنید.

کارشناسان ما ظرف 24 ساعت آینده با شما تماس میگیرند و راهنماییتون میکنن.

تماس-رزرو-مشاوره-بروکا
4.2 6 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اگر میخوای یک جلسه مشاوره رایگان با تیم بروکاکنکور داشته باشی،فرم زیر رو پر کن♥

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x