بهترین منابع برای 20 گرفتن امتحانات نهایی دوازدهم انسانی

دوازدهم-انسانی

در طول چند سال اخیر رشته علوم انسانی رشد عجیبی پیدا کرده و از حدود 180 هزار نفر در سال 94 داره به عدد 500 هزار نزدیک و نزدیک تر میشه. از همین رو رقابت توی این رشته هم بیشتر شده و این شدت رقابت باعث شده تا معدل نهایی سال دوازدهم اهمیتی چند ده برابر پیدا کنه. ما توی این مقاله قصد داریم تا بهترین منابع برای 20 گرفتن امتحانات نهایی دوازهم انسانی رو بهتون معرفی کنیم تا با انتخاب منبع کمک آموزشی مناسب، بتونین معدل 20 خودتونو تضمین کنین.

بهترین منبع جامعه شناسی دوازدهم

ماجراهای من و درسام جامعه شناسی دوازدهم خیلی سبز

در کل کتاب های “ماجرا های من و درسام” خیلی سبز برای 20 گرفتن تالیف شدن. این کتاب ها معمولا یک درسنامه جمع و جور و یه تعدادی هم تمرین تشریحی دارن که به شکل میکرو طبقه بندی بعد از هر موضوع به صورت مرتب آورده شده. این کتاب ها یه تعداد انگشت شماری هم تست داره و نمیشه روی این کتاب برای آمادگی آزمون های تستی حساب باز کرد. کتاب ماجرای من و درسام جامعه‌شناسی دوازدهم انسانی انتشارات خیلی سبز هم مثل باقی این سری کتاب ها، برای دانش‌آموزانی تالیف شده که میخوان امتحاناشون مثل آب خوردن باشه. این کتاب با درسنامه‌ ی کاملی که داره می تونه تمام نقاط ضعف دانش آموز رو کاملا پوشش بده. به طور کلی میشه گفت برای درس جامعه شناسی همین یک منبع کافیه و نیازی به معرفی منبع دوم یا جایگزین نیست.

بهترین منابع فلسفه دوازدهم

فرمول بیست فلسفه دوازدهم گاج

اگه دنبال یک کتاب کامل برای درس فلسفه می گردین و هدفتون گرفتن نمره 20 امتحان این درسه، توصیه تیم بروکا به شما فرمول بیست انتشارات گاجه. توی این کتاب درصد اهمیت هر بخش مشخص شده و همچنین نحوه ی مطالعه در بخش هایی که مورد نیازه، توضیح داده شده. علاوه بر تمام این ها این کتاب شامل موارد زیر میشه:

  • درسنامه ی 70 صفحه ای کامل و جامع
  • 1300 پرسش تشریحی
  • 3 آزمون جامع نوبت اول و دوم به همراه بارم‌بندی
  • پاسخ‌های تشریحی کامل و جامع
  • 4 ساعت فیلم آموزشی ویژه شب امتحان

ماجراهای من و درسام فلسفه دوازدهم خیلی سبز

همونطور که توی درس قبلی هم گفتم، در مورد سری کتاب های “ماجراهای من و درسام” انتشارات خیلی سبز توی دروس قبلی به اندازه کافی صحبت کردیم و ویژگی های مثبت و منفیشو گفتیم. پس به اندازه کافی با ساختار این کتاب آشنایی پیدا کردین و نیازی نیست که بخوایم دوباره تمام مطالب رو بازگو کنیم.

 

بهترین منابع جغرافیا دوازدهم

فرمول بیست جغرافیا دوازدهم گاج

همونطور که قبلا گفتم، سری کتاب‌های «فرمول بیست» قطعا یکی از بهترین گزینه‌ها برای امتحانات پایان‌ترم به شمار میره. این کتاب ها از 4 بخش کلی آموزش و درس‌نامه، پرسش تشریحی و نمونه سوال امتحانی، پاسخ‌نامه و فیلم آموزشی تشکیل شده.

شما توی این کتاب مطالب زیر رو در اختیار دارین:

  • 9 دوره سؤالات امتحان نهایی سال‌های اخیر همراه با پاسخ تشریحی
  • 3 ساعت فیلم آموزشی ویژه شب امتحان
  • آموزش کامل مطالب کتاب درسی در قالب درسنامه ی 44 صفحه ای
  • 612 پرسش تشریحی

جغرافیا دوازدهم گذرنامه مبتکران

کتاب جغرافیا گذرنامه مبتکران کتابی جامع برای درس جغرافیای دوازدهم به حساب میاد. این کتاب هم درسنامه کاملی داره و هم تمامی مطالبش منطبق با مطالب کتاب درسیه و کلی نمونه سوال تشریحی و امتحانی و نمونه سوالات تستی و کنکوری داره. پاسخ های تشریحی این کتاب به صورت جامع و تحلیلی ارائه شده و نکات با اهمیت رو برای مخاطب بازگو کرده. علاوه بر تمام این ها خلاصه دروس هم داره که برای شب امتحان به شدت کاربردیه. بهتون توصیه می‌کنم حتما این کتاب رو همراه با کتاب درسی و مطالعه کنین تا نمره 20 تضمین بشه.

 

بهترین منبع تاریخ دوازدهم

ماجراهای من و درسام تاریخ دوازدهم خیلی سبز

یکی از بهترین مکمل های کتاب درسی محسوب میشه و با مطالعه اون می تونین به راحتی نمره 20 رو برای خودتون قطعی کنین. درسنامه این کتاب حالت خلاصه داره ولی جامع و کامله و مولف سعی کرده همه نکات کتاب درسی رو شرح بده. انتهای این کتاب شامل نمونه سوالات امتحانی نیم‌سال اول و دوم به همراه پاسخنامه تشریحی اونه.

 

بهترین منابع علوم و فنون ادبی دوازدهم

علوم و فنون ادبی آسان دوازدهم تیرگان

مولف این کتاب تلاش کرده که مطالب درسی رو به ساده ترین و روان ترین لحن ممکن شرح بده. این کتاب حجم کم ولی مطالب کاملی داره داره و برخلاف خیلی از نمونه‌های مشابه توی بازار از زیاده گویی و حاشیه پردازی خودداری کرده.

ماجراهای من و درسام علوم و فنون ادبی دوازدهم خیلی سبز

این کتاب ها از سری کتاب های کامل و استاندارد به حساب میاد که به راحتی میتونین با استفاده ازش به گرفتن نمره 20 اطمینان داشته باشین. توی این کتاب در پایان هر درس سوال‌های امتحانی مربوط به همون درس آورده شده. شما توی انتهای این کتاب موارد مفیدی زیادی مثل خلاصه درس‌ها، مشاوره های شب امتحان و نمونه سوالات امتحانی رو هم در اختیار دارین.

 

بهترین منابع عربی اختصاصی دوازدهم

صفر تا صد عربی کوله پشتی

از اسم کتاب پیداست که شما با خرید اون به صفر تا صد موضوعات مربوط به درس عربی رشته انسانی مانند مفهوم، متن، ضبط کلمات، اصول تعریب و ترجمه عربی و… دسترسی دارین. اگه شما هم می خواین تا جزء کسایی باشین که معدل نهایی 20 رو کسب می کنن، حتما سراغ این کتاب برین.

ماجراهای من و درسام عربی اختصاصی خیلی سبز

در مورد سری کتاب های “ماجراهای من و درسام” انتشارات خیلی سبز توی دروس قبلی به اندازه کافی صحبت کردیم و ویژگی هاشُ گفتیم. پس از توضیحات اضافی خودداری می کنیم و می ریم سراغ درس بعدی.

 

بهترین منبع ریاضی و آمار دوازدهم

ریاضی و آمار دوازدهم سیر تا پیاز گاج

طراحی این سری کتاب های گاج جوریه که دانش‌آموز می تونه از اون به عنوان خودآموز استفاده کنه به قول معروف معلم رو به خونه ببره. چون شما توی این کتاب پوشش صفر تا صد مطالب کتاب درسی و آموزش خط به خط اون رو در اختیار دارین و هیچ جای ابهام و سوالی توی هیچ‌کدوم از مباحث درسی براتون باقی نمی مونه. در کل این کتاب به اندازه ای خوب و کامله که میشه گفت با تهیه‌ی این کتاب دیگه به هیچ منبعی نیاز ندارین. توی این کتاب مجموعه‌ی کاملی از درس‌نامه‌های تشریحی، بانکی از تست‌های ویژه و کاربردی، نمونه سوالات امتحانی و همچنین فیلم‌های آموزشی رو در اختیار دارین. از ویژگی‌های کتاب سیر تا پیاز ریاضی و آمار دوازدهم گاج میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • آموزش کامل مفاهیم کتاب درسی
  • 139 مثال و تست آموزشی همراه با پاسخ تشریحی
  • 520 پرسش‌ چهارگزینه‌ای طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخ تشریحی
  • 287 پرسش تشریحی طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخ تشریحی
  • 11 ساعت فیلم آموزشی اختصاصی

سخن پایانی

تیم بروکا کنکور تلاش کرده تا با ارائه این مقاله خیال شما رو از بابت امتحانات نهایی و معدل 20 راحت کنه تا دغدغه ای از جهت تهیه منابع کمک آموزشی نداشته باشین و با خیال راحت امتحانات نهایی رو پشت سر بذارین. شما دانش آموز های خوب رشته انسانی هم باید به این نکته توجه داشته باشین که نیاز نیست تمام منابعی که معرفی شد رو تهیه کنین. توی هر درس فقط یک منبع نمره 20 شما رو تضمین می کنه.

موفق و شاد باشین

احسان جلالی

برای کسب اطلاع از خدمات مشاوره تیم بروکا کنکور، لطفا فرم زیر را پر کنید.

کارشناسان ما ظرف 24 ساعت آینده با شما تماس میگیرند و راهنماییتون میکنن.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://brocakonkur.com/?p=12002
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اگر میخوای یک جلسه مشاوره رایگان با تیم بروکاکنکور داشته باشی،فرم زیر رو پر کن♥

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x