بهترین منابع برای 20 گرفتن امتحانات نهایی دوازدهم تجربی

دوازدهم-تجربی

از اونجایی که امثال معدل نقش زیادی توی نتیجه نهایی شما برای پذیرش توی دانشگاه رو داره. پس باید علاوه بر کنکور، توی دروس نهایی هم درخشان ظاهر بشین. و اونا رو با بهترین نمره ممکنه پشت سر بذارین. و اون دسنته از داوطلبا که می خوان معدلشونو ترمیم کنن هم باید با منابع مناسبی پیش برن. و نمره هر درس رو به بهترین حالت ممکنه ویرایش کنن. به همین دلیل ما توی این مقاله قصد داریم بهترین منابع برای 20 گرفتن امتحانات نهایی دوازهم تجربی رو بهتون معرفی کنیم.

بهترین منابع ریاضی دوازدهم

آموزش شگفت انگیز ریاضی دوازدهم تجربی خیلی سبز

این کتاب می تونه نیاز دانش آموز به یک منبع درسنامه دار و سوالات تشریحی و تستی برطرف کنه. ولی برای دانش آموزان قوی تر و یا با وسواس بیشتر، این منبع به تنهایی کافی نیست. این کتاب چهارچوب کتاب درسی رو رعایت کرده و  تمارین کتاب درسی رو هم پوشش داده. و علاوه بر این، تست های آزمون های قلم چی و گزینه دو رو هم می تونین بین 709 تست این کتاب پیدا کنین.

پرتکرار ریاضی دوازدهم رشته تجربی قلم چی

در مقاله قبلی از کتاب‌های پرتکرار انتشارات قلم‌چی صحبت کردیم و همون طور که از اسم این کتاب‌ مشخصه است. انواع سوالات تشریحی پر تکرار سال‌های گذشته در این کتاب جمع‌آوری شده است. با این حال درسنامه این کتاب کامل نیست. و باید در کنار آن از یک منبع با درسنامه قوی استفاده کنید.

ریاضی دوازدهم رشته تجربی سیر تا پیاز گاج

این کتاب قطعا بهترین انتخابه برای کسی که می خواد از به سیر تا پیاز ریاضی مسلط شوید. خرید این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم. ویژگی مثبت این کتاب‌ها اینه که اگه بخونیش برای هر مدل سوال آماده ای و برات مهم نیست تسته یا تشریحی. یعنی با این کتاب شما یک بار هزینه می کنین ولی انگار که دو کتاب خریدین. این کتاب 277 مثال و تست آموزشی همراه با پاسخ تشریحی داره، 1091 تست طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخ تشریحی داره. و 314 تا هم سوال امتحانی طبقه‌بندی‌شده داره که اونم با پاسخ تشریحی کامل براتون آماده شده.

ریاضی دوازدهم رشته تجربی سه بعدی الگو

درسنامه این کتاب خیلی مفصل و کامله و لحنش هم ساده و صمیمانه اس به همین دلیل اکثر دانش‌آموز ها می تونن با این کتاب ارتباط برقرار کنن. کتاب سه بعدی نشر الگو 425 سوال تشریحی و 956 سوال تستی با پاسخ تشریحی و کامل براتون آماده کرده که از مزیت های بزرگ این کتاب به حساب میاد.

 

بهترین منابع زیست شناسی دوازدهم

سیر تا پیاز زیست شناسی دوازدهم گاج

این کتاب یکی از بهترین و کامل‌ترین کتاب‌های کمک آموزشی درس زیست به شمار میاد. به این دلیل که صفر تا صد مطالب درسی رو پوشش میده و مفاهیم درسی رو به ساده ترین شکل ممکنه بیان می کنه. سوالات تشریحی و امتحانی زیادی هم داره که همشون همراه با پاسخنامه تشریحی توی کتاب موجوده. و جدای از این ها این کتاب تست و فیلم آموزشی هم به همراه خودش داره که تبدیلش کرده به یک منبع کامل و بی نقص.

زیست شناسی دوازدهم تست خیلی سبز

بله درست دیدین. کتاب تست! توی این کتاب اثری از سوالات تشریحی نیست ولی چون درسنامه این کتاب خیلی کامل و مفصله و لحن ساده و جذابی داره. ما توی لیستمون وارد کردیمش. اگر توی درس زیست ضعف دارین و به طور کلی فهم متن کتاب درسی براتون شما سخت و گنگه. باید برید سراغ این کتاب تا ببینین بعدش چقدر راحت می تونین سوالات رو تار و مار کنین.

ماجراهای من و درسام زیست شناسی دوازدهم خیلی سبز

کتاب ماجراهای من و درسام کتابیه که نمره 20 شما رو تضمین می کنه. فرق این کتاب با باقی کتاب‌های مشابهش توی اینه که شما علاوه بر درسنامه، توی هر قسمت، یک چکیده مطالب هم دارین. که توی اون مطالب اصلی درسنامه به  شکل نمودار براتون به نمایش دراومده. از این قسمت کتاب می تونین برای مرور سریع شب امتحان استفاده کنین.

500 سوال تشریحی زیست شناسی دوازدهم قلم چی

درسنامه این کتاب مفید و کاربردیه ولی اما نقطه قوت اصلی این کتاب انواع سوالات تشریحی امتحانات نهایی سال‌های گذشته و مدارس برتر کشوره. این کتاب علاوه بر 500 سوال تشریحی، 4 آزمون تشریحی از مباحث نیم‌سال اول و 6  سری امتحان هماهنگ کشوری رو هم برای شما توی خودش گنجونده.

 

بهترین منابع فیزیک دوازدهم

پرتکرار فیزیک دوازدهم رشته تجربی قلم چی

کتاب سؤال های پرتکرار جزء بهترین کتاب های کانونه. سؤال های این کتاب توسط دبیران سراسر کشور طراحی شده. و مثال های مفهومی و نکته دار خوبی داره. علاوه بر این، جلوی هر سؤال تعداد دفعات تکرار اون سؤال هم براتون آورده شده تا ارزش اون سؤال رو براتون مشخص کنه.

این کتاب دیگه چیا داره:

  • 342 سوال امتحانی
  • 252 سوال با پاسخ تشریحی
  • 6 دوره امتحان نهایی همراه با پاسخ

فیزیک دوازدهم رشته تجربی سیر تا پیاز گاج

فیزیک دوازدهم تجربی سیر تا پیاز گاج آموزش کامل مفاهیم کتاب درسی رو در قالب ارائه‌ی 448 مثال و تست آموزشی همراه با پاسخ تشریحی براتون انجام داده. این کتاب در مرحله اول آموزش کامل کلیه مطالب رو انجام داده. و بعد تست های مختلف و متعدد تألیفی و کنکور سراسری رو برای تکمیل آموزش براتون قرار داده. و در بخش پایانی هم یک مجموعه کامل از سوالات امتحانی رو آماده کرده تا شما برای گرفتن نمره 20 درس فیزیک هیچ کمبودی نداشته باشین.

فیزیک دوازدهم رشته تجربی خوشخوان

کتاب فیزیک دوازدهم تجربی خوشخوان برای آماده‌سازی دانش آموزان قوی سال دوازدهم برای کنکور سراسری و امتحانات نهایی نوشته شده. توی این کتاب ابتدا درس‌نامه‌ی هر بخش قرار گرفته و بعد از پایان درس‌نامه، تست های مربوط به اون بخش دیده میشن. پایان هر فصل هم پاسخنامه‌ی کلیدی و تشریحی براتون قرار داده شده. البته حجم این کتاب با توجه به محتوایی که ارائه کرده زیاده. چون دانش آموزان قوی محتوای درس تقریبا بطور کامل بلدن و هیچ نیازی به درس‌نامه‌های خلاصه این کتاب ندارن.

آموزش شگفت انگیز فیزیک دوازدهم رشته تجربی

در کل کتاب های آموزش شگفت انگیز خیلی سبز آموزش نکته به نکته و دقیق کتاب ها رو به صورت کاملا روان و مفهومی براتون آماده کردن. که همه دانش آموزان از ضعیف تا قوی بتونن ازش استفاده کنن. علاوه بر تمام نقاط مثبتی که داره، این کتاب 483 تا تست خوب هم داره. که می تونه یه منبع کمکی خوب برای کنکور هم حسابش کرد.

 

بهترین منابع شیمی دوازدهم

از اونجایی که درس فیزیک یکی از درس‌های مشترک بین رشته تجربی و ریاضیه از توضیح دادن مطالب تکراری خودداری کرده. و پیشنهاد می کنم برای مشاهده منابع درس شیمی به مقاله “بهترین منابع شیمی کنکور” مراجعه کنین .

بروکا با این مقاله کار رو برای شرکت توی امتحانات نهایی و ترمیم معدل راحت کردیم و بهترین منابع برای امتحانات پایه دوازدهم رو معرفی کردیم. امیدوارم بتونین با استفاده از این منابع، امتحاناتتونو با بهترین نمره پشت سر بذارین

سربلند و سلامت باشید

احسان جلالی

برای کسب اطلاع از خدمات مشاوره تیم بروکا کنکور، لطفا فرم زیر را پر کنید.

کارشناسان ما ظرف 24 ساعت آینده با شما تماس میگیرند و راهنماییتون میکنن.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://brocakonkur.com/?p=11736
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اگر میخوای یک جلسه مشاوره رایگان با تیم بروکاکنکور داشته باشی،فرم زیر رو پر کن♥

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x